Aktuální zprávy z personalistiky a ekonomiky
Aktuální zprávy z personalistiky a ekonomiky
V minulém newsletteru jsme vás informovali, že probíhá genderový re-audit, který je nyní hotový. Otevřená společnost nám dodala závěrečnou zprávu, která mimo jiné říká, že jsme v období po zpracování genderového auditu v roce 2021 učinili řadu důležitých pozitivních změn podporujících rovnost žen a mužů zejména v oblasti náboru a výběru zaměstnanců a zaměstnankyň. Tyto pozitivní změny dávají do souvislosti se systematickou prací personálního oddělení, oddělení pro kvalitu a podporou vedení fakulty. Pro další období je nám doporučeno zaměřit se zejména na podporu studentek doktorského studia, ve smyslu vytvoření takového prostředí a podmínek, které by jim snáze umožnily sladit péči o děti s akademickou prací, studium zdárně dokončit a v budoucnosti aspirovat na vyšší akademické funkce.
V září se k našemu týmu připojili noví kolegové a kolegyně. Mgr. Natálie Pokorná nastoupila jako laborantka pro Ústav farmaceutické technologie. Bc. Jindřich Raška se stal správcem ICT a PharmDr. Dominika Kos, Ph.D. začala pracovat jako odborná asistentka na Ústavu molekulární farmacie. Také bychom rádi přivítali zpět Ing. Hanu Smítkovou, která se vrátila z rodičovské dovolené a bude pokračovat ve své roli odborné pracovnice na Ústavu přírodních léčiv. Všem novým i vracejícím se kolegům a kolegyním přejeme mnoho úspěchů a spokojenosti v jejich pozicích.
Nyní je stále otevřena pozice odborný asistent / odborná asistentka pro Ústav chemických léčiv. Inzerce s požadavky je k dispozici na kariérních stránkách.
Chtěli bychom všechny zaměstnance a zaměstnankyně požádat, aby jakýkoliv dotaz k IT agendě zasílali na naše IT kolegy primárně na sdílený e-mailu: it@pharm.muni.cz který je určen pro všechny vaše dotazy a požadavky týkající se IT služeb a podpory. Prosíme, abyste tento kontakt využívali pro rychlejší a efektivnější řešení vašich IT potřeb.
Dne 1. 10. 2024 se uskuteční školení odborné způsobilosti na elektrickém zařízení do 1000 V podle §4 NV 194/2022 Sb. Za FaF se tohoto školení s následnou zkouškou zúčastní 6 zaměstnanců a zaměstnankyň.
Děkujeme všem akademikům/akademičkám, kteří si již vyzvedli na personálním oddělení přelepku na ITIC na akademický rok 2024/2025. Kdo tak ještě neučinil, má stále možnost si přelepku vyzvednout. Také bychom chtěli poděkovat za podněty a názory ohledně digitálního prodlužování ITIC karty. Jedná se zatím jen o průzkum z podnětu RMU.
Také personální oddělení průběžně sbírá podněty ke zdravotní péči nové paní doktorky Kolářové. V případě, že chcete vyjádřit svůj názor na průběh ošetření, neváhejte kontaktovat personální manažerku Ing. Hanu Březinovou. Osobní schůzka personálních manažerek s MUDr. Kolářovou proběhne 22. 10. 2024, v jejímž rámci se uskuteční diskuse s paní doktorkou ohledně spokojenosti nastavení péče v její ordinaci.
Očkování proti chřipce bude zahájeno během října 2024. Zaměstnanci/zaměstnankyně, kteří projevili zájem o očkování, budou o termínech informováni personálním oddělením.
Rádi bychom vás požádali o pravidelnou kontrolu čerpání projektů v ISEP.
Ve dnech 7. 10. - 4. 11. 2024 bude na FaF probíhat fyzická inventura majetku ke dni 30. 9. 2024. Vaše požadavky na zpracování majetku (faktury, požadavky na převody, vyřazení majetku) za měsíc září prosím doručte na Ekonomické oddělení nejpozději do 3. 10. 2024. Děkujeme.
S příchodem nového akademického roku bychom rádi připomněli a zdůraznili hodnoty, které jsou základem naší univerzity. Masarykova univerzita se zavazuje k excelenci ve vzdělávání, výzkumu a společenské odpovědnosti. Naše hodnoty jsou úcta, svoboda a zodpovědnost. Více o našich hodnotách a poslání se můžete dozvědět na webových stránkách.
Centrum rozvoje kompetencí (CERPEK) nabízí workshop, kde můžete 22. října od 9 do 15 h prohloubit své dovednosti v efektivním využívání videa ve výuce tak, aby nebylo jen oddechem, ale prohlubovalo učení. V říjnu a listopadu pak na vás čeká práce s pozorností studujících a s reflexí jejich učebního pokroku a také se můžete naučit lépe pracovat se svým stresem. Více informací o těchto a dalších školeních najdete v kalendáři akcí.
Pro vyučující je zde výzva, aby se zapojili do programu kolegiálních hospitací, který organizuje Kancelář e-learningu Centra informačních technologií FF MU. Tento program je skvělou příležitostí pro společné pozorování, reflexi a zlepšování pedagogické praxe. Připojte se a staňte se součástí komunity, která usiluje o zvyšování kvality výuky.
Již podruhé se bude konat konference MUNI HR Day, který pořádá Odbor pro personální řízení RMU, a to ve čtvrtek 3. 10. 2024 v Knihovně univerzitního kampusu MU. Naším cílem je načerpání inspirace a praktické tipy od HR profesionálů z různých pracovních sfér a také vytvoření prostoru pro zajímavý networking. Pojďme se společně bavit o tématech, která hýbou HR světem.
|